Gyakori kérdések
1. Csak szakember tud profi kárpittisztítást végezni?
Igen, mert egy profi kárpittisztító nemcsak a legjobb tisztítószerekkel dolgozik, hanem tudja is, hogyan használja őket a legjobb eredmény érdekében. Miért kockáztatna egy házi megoldással, amikor szakértő kezekben biztos lehet abban, hogy bútorai valóban tiszták és sérülésmentesek lesznek.
2. Számlát kaphatok a kárpittisztításról?
Egyéni vállalkozók vagyunk, így természetesen tudunk számlát kiállítani magánszemélyeknek és cégeknek egyaránt.
3. Mit jelent, hogy kárpit- és szőnyegtisztítás a helyszínen?
A kárpittisztítás helyszínen annyit jelenet, hogy minden esetben az ügyfél otthonában végezzük el a szakszerű tisztítást, szőnyegtől a kanapéig!
4. Miért nem ajánlott házilag kárpittisztítást végezni?
Nem javasoljuk a házi kárpittisztítást, mert gyakran csak ront a helyzeten. A házi praktikák és tisztítószerek nem biztos, hogy alaposan eltávolítják a szennyeződéseket, sőt, előfordulhat, hogy a tisztítószer is benne marad a szövetben, a kosz mellett. A legjobb eredmény érdekében érdemes szakemberhez fordulni, aki garantáltan megfelelően tisztítja és ápolja bútorait.
5. Mennyi idő alatt szárad meg a szőnyeg és a bútor?
Speciális tisztítószeres melegvizet juttatunk a tisztítandó felületre, majd ipari gépeink nagy szívóerejével eltávolítjuk a szert és a szennyeződéseket a bútorból. Ezután a bútor csak nedves marad, és anyagtól függően 2-6 órán belül teljesen megszárad.
6. Kárpitozott bútorokat télen is ajánlott tisztítani?
Igen, egész évben folyamatosan szükség van
kárpit- és szőnyegtisztításra.
Téli időszakban is érdemes tisztítani a
kárpitozott bútorokat, mivel a fűtés segíti a gyors száradást, így a
tisztítás hatékonysága nem változik.
7. Milyen gyakran érdemes kárpittisztítást végezni?
Az, hogy milyen gyakran szükséges a kárpittisztítás, az egyéni igényektől függ. Általánosan évente egyszer ajánlott tisztítani a bútorokat, ha azok nincsenek túlzottan igénybe véve. Ha kisgyerek vagy háziállat is van a háztartásban, a tisztítást 3-6 havonta is érdemes elvégezni. Emellett, ha váratlan szennyeződés történik, érdemes szakembert hívni. Túl gyakori tisztítást, például havi rendszerességgel, nem ajánlunk, mivel az károsíthatja a kárpitot.
8. Mennyi idővel előre érdemes megrendelni a szolgáltatást?
A megfelelő időpont biztosítása érdekében javasolt négy-öt munkanappal előre megrendelni a szolgáltatást.
9. Hogyan tudom megrendelni a szolgáltatást?
A kárpittisztítást megrendelheti telefonon a +36 30 797 44 13-as számon, ahol azonnal választ kaphat kérdéseire.
Időpontot foglalhat online is, a Kapcsolat menüpontban lévő űrlap kitöltésével. Kollégánk 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot.
E-mail-es megkeresését is szívesen fogadjuk a premiumclean08@gmail.com e-mail címen.
Nagy megrendeléseknél vagy fix árajánlatkérés esetén kérjük, csatoljon fotót a tisztítandó bútorokról.